Fredag igen...




Det är fredag. Det är studiedag på dagis. Och dagen innan han som jag lånade lägenheten kommer hem.

Det innebär med andra ord att:

Bäb kommer och umgås och tar ett glas vin.
Att jag har en liten vilde hemma som behöver aktiveras.
Att jag vill äta något gott ikväll.
Inte minst att jag måste få röjt ut allt som är kvar hos E och städa ur hans lägenhet.

Jag kände att stressen bet tag i mig lite. Dags att kasta i sig lite mat innan bäb anländer om 15 min.
Vi får se hur eftermiddagen ser ut. Planera är vi inte så värst bra på så vi brukar strunta i det!

Hur spenderar Ni helgen?


Kommentarer
Jen

Myys! Hoppas fredagen blev precis som du ville. :)

Härligt med en ny början och en ny blogg förresten. :D



Min helg spenderas med studieboken i handen samtidigt som jag dammsugar, tvättar och bakar bröd...

Eller det var ju bara denna dagen.

Morgondagen spenderas på liknande vis, om man tar bort tvättningen, dammsugningen och brödbaket och istället lägger till en fika hos bekanta och ett besök hos min far. :)

Gårdagen spenderades med arbete, hundpromenader och snarkningar i soffan...

Puss puss

2010-08-21 @ 11:41:29
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0