Jag älskar Tradera!



Jag är såld. Extremt såld på Tradera. Jag kan på något vis inte hålla fingrarna i styr när jag väl går in där.
Man skall bara kolla lite. Bara titta. Snabbt.
Jojo.. Ni kan ju tänka er själva. Det går ju jättebra! Verkligen!

Nu har jag förvisso haft en himla tur och fått massa jackor av Tezz till Sannisen. Men alla barn behöver väl en jeansjacka på hösten? -host-
Eller? Jo, det tror jag nog!
Speciellt när jackan bara kostar 25 kr!

Jag blev faktiskt lite kär i den och jag hoppas vid min gud att den inte är alldeles för stor.
I värsta fall får hon ha den till våren. Det är inte värre än så!

Hur är det med Er?
Handlar NI på Tradera?



Kommentarer
ina-bina

Skönt att börja på ny kula, antar jag? Jag tycker det är rätt modigt att byta blogg, jag skulle aldrig våga lägga ner min även om jag varje dag funderar på det...



Hoppas att allting är bra med er? :)

2010-08-17 @ 14:17:55
URL: http://inabina.blogg.se/
ina-bina

Säger du förlåt för att DU är kass på att läsa och kommentera? Du har ju åtminstone en anledning till att inte göra det, själv kan jag bara skylla på ren och skär olust (inför att läsa någon blogg över huvud taget)



Jag kan inte ens sätta mig in i hur det är att förlora sitt hem på det där viset. Du kanske har skrivit det, men jag är som sagt dålig på att uppdatera mig, men hur går det nu då? Har ni fått hemma hem igen eller är ni på jakt efter en ny lägenhet? Jag hoppas verkligen att allting går vägen för er snart igen, att Sanna börjar äta och att du kan återställa eller bygga upp det som gått förlorat...



Kram på er <3

2010-08-17 @ 14:42:26
URL: http://inabina.blogg.se/
Joanna

Jag gillar inte tradera alls längre :( För jag får inte tillbaka min användare där efter att någon hackade den. Och inte kan jag göra en ny heller. Så dom kan ta sig någontstans! :P

2010-08-17 @ 15:38:52
URL: http://www.Kiikop.bloggplatsen.se
Jen

Oj oj! Aldrig gjort... Ärligt talat pga. att jag inte förstår mig på hur det fungera.

(rättare sagt aldrig orkat förstå mig på) :P

Puss

2010-08-21 @ 11:37:29
URL: http://pansky.blogg.se/
Anonym

tradera är bra.. man kan inte ha för många jackor ;)

Dom slits ju enormt i denna åldern!!!! :)



FIN jacka!!!



KRAM Tezz

2010-08-22 @ 16:42:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0