Mjau!






Jag som har varit så duktig på sistone. Jag har lagt i mig i tid och vaknat, ok, kanske inte utvilad på morgonen men nära på.
Igår var en sådan där som sängen skrek att jag Inte fick komma dit, att mardrömmarna skulle äta upp mig och att tankarna skulle skrika sönder hjärnan på mig.

Detta resulterar i att jag idag har påsar under ögonen som kan konkurrera med ica´s plastpåsar, en frisyr som mycket väl kan fungera som fågelbo och ett humör som får Dracula att likna den sötaste kattungen du någonsin har skådat!

Jag funderar på at göra ett undantag efter dagis. En promenad i regnet och sedan gå hem och hitta sängen en timme eller två. Så jag blir människa igen.
Inte minst för omgivningens skull.
Det vore nog hyggligt av mig!

Förresten så kämpar jag med projekt: Lära mig att äta frukost.
(nej, det innebär inte 3 koppar kaffe, en snus och 7 cigaretter!)
Frukost är efter dagis och skall bestå av två smörgåsar!
Tur att jag är så himla bra att jag bakade mer bröd igår då!


Så, nu plockar jag upp Los Talibanus. Dom skall på utflykt med dagis idag. Hoppas jag. Vädret är o stabilt och stormigt!
Vi hörs senare fina ni!


Förresten, vad har ni för väder hos Er nu?


Kommentarer
ina-bina

Menade inte riktigt att det är där det slutar och att det är där man slutar lära känna en människa, men jag tycker att det är synd (samtidigt som det delvis är bra) att man kan få reda på så himla mycket om en person via nätet. Facebook och bloggar (i synnerhet bloggar) är rena faktacentralen ibland.



Man mister liksom lite av charmen med att ställa vanliga frågor till någon, eftersom man i stort sett kan googla fram folk :/



Kram, fina <3

2010-08-25 @ 09:57:43
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0