Aug. 21, 2010



Som vanligt när jag är med bäb blev det en lyckad kväll!
Massa skratt, massa musik, lite dansande och hårfärgning! Girl stuff sådär!

Alex kikade förbi några timmar med. Han fick till och med bäb´s approveal och det är fan inte illa. Hon har en tendens att såga alla med snopp som kommer i min närhet vid knäskålarna. Av någon märklig anledning. Jävligt märklig!
Jag är ju helt klart fantastisk på att hitta de bra, fina killarna.
På ett ungefär. Ok, don´t shoot me. Jag ljuger. Jag vet!

Men det var en jävligt mysig kväll helt enkelt och jag tycker det är förbannat tråkigt att hon bor såpass långt bort att vi inte ses lika ofta som jag vill.
O andra sidan är det så med de flesta av mina vänner. Spridda för vinden runt om i landet. Karlstad, Västerås, Strömstad, Stockholm.
Det svider lite i själen på mig faktiskt!

Jag planerar att min lägenhet skall skina ikväll. Lukta skurmedel och ha levande ljus! Men just nu ser det mer ut som ett krigshärjat Irak och det är jävligt långt från tanke till handling. Helvete!

Varför skall det vara så sanslöst svårt att ta tag i själv för?
Jag vill ju verkligen att det skall fint ikväll!

Har jag tur kommer pojken över och kikar på film med. Förmodligen Avatar.
Jag vet. Jag suger. Jag har inte sett den. Skjut mig inte.
Men oftast är det ingen idé för mig att titta på film. Efter 15 minuter snarkar jag. Jag misstänker att fallet blir så även idag ja!
But Hey, let´s give it a go!

Ut måste man med. Så den lilla får luft. Men det regnar och jag har ju för bövelen varken gummistövlar eller kläder.. oh well, det torkar när man kommer in. Jag skall sluta gnälla. Jag gillar faktist regn. Det är ok!

Nu: Projekt städhelvete! Get to business Elin!


Kommentarer
Anonym

sååå fina kort på er..

Alex verkar helmysig!

kul att du gillade korten jag tog på sanna :)

glaad



Kramar Tezz

2010-08-22 @ 16:43:51
Tina (tiamiquilts)

Hej. Tack för din långa fina kommentar hos mig.

Jag läser hos dig utan att kommentera ibland... tänker ofta på dig och Sanna. Ni är på något vis lite familj för mig även om vi aldrig träffats.



Håller alla tummar för att ni får en underbar höst. Sannisen börjar bli stor, jag blir fortfarande lika glad av att se bilder på henne.



annars har mitt barnbarn döpts idag. han var på soligt humör och pratade högre än prästen ibland.



2010-08-22 @ 18:35:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/lalala


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0