You are more than welcome to join us...


Min gamla blogg har tackat för sig. 

Det var tydligen ingen höjdare att hålla på att byta design hit och dit. Rättare sagt: Elin har ingen koll och det blev nog fel någonstans på vägen och jag har inget tålamod att sitta och pilla mer med det helt enkelt.




Sedan har jag länge tänkt att börja om. På nytt. Då kanske det var dags nu.

Det är ju faktiskt ny start för oss nu här i våran lilla dysfunktionella familj.
 
Jag och LillSkrot.

Ny renoverad lägenhet. Nya möbler. En ny höst. Nya möjligheter.


Efter ett år med en hemskt massa kaos ser jag fram emot en lugn höst. 
En mysig, fin höst där jag och liten får njuta av varandra, av höstlöv och vattenpölar och dricka varm chocklad.
Bada badkar, museums utflykter och skogspromenader.
Det kommer bli fint det!


Förresten hade vi en hemskt fin dag på "trädgårdsföreningen" i lördags P och N. Jag skall komma med en liten uppdatering senare!

Just nu skall lillen´s städas innan hon kommer hem. Hon måste ju ha något att stöka ner när hon kommer hem!

Sedan får vi hoppas att magen mår bättre och att hon snart, snart blir frisk igen!


Vad pysslar Ni med?

Har ni höst eller sommar? Regn eller sol?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0