Smutsig.




Idag förbannar jag min naivitet och min godtrogenhet. Jag förbannar att jag började tro och jag förbannar att började känna.

Jag förbannar att jag lät mig luras, dras med och börja lita på.

Jag förbannar allt detta jävla spelande. Lekande med människors känslor. Som att det inte betyder mer än dom där smutsränderna under naglarna.
Det finns oskrivna .jävla. spelregler.
Såhär gör man bara inte!
Jag litade på dig!

Jag trodde på dina ord, litade på din tunga och kramade din hand när du kramade min.
Just har du gjort mig jävligt illa. Du har trampat på mig och lekt med mig.
Fan!
Jag förbannar hela jävla dig!







Kommentarer
Ann

Kramar om. Jättemycket.

2010-12-12 @ 16:42:37
T

ARG msn ikväll?

2010-12-12 @ 17:24:46
Teija, den riktiga T

Jaha, nu fattar jag ditt yra meddelande. Det är inte jag som kommenterat under namnet "T"



:) Men du får arg-msn:a hur mycket du vill ändå...

2010-12-13 @ 08:56:56
URL: http://www.starfucced.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0