Pepparkaksbak nr 2!




Vi hann i alla fall med 1 av 2 planerade bak ikväll. Dock började vi aningens sent. Inte förrens vid sex. Och vi hade mycket deg. Så nu har vi pepparkakor till påsk ungefär ungefär!
Pepparkakshuset får vi baka när hennes barn kommer hem på tisdag igen!

Hemskt trevligt var det i alla fall. Det var väldans lyckliga barn vi hade vid bordet.. Även N som satt merparten av kvällen med en pappersbit i näsan! Stackarn slutade ju aldrig blöda näsblod :)

Hemma var vi inte förrens strax innan nio. Jag tröstar mig med att det snart är helg och liten får sova länge på lördag. Gärna lite längre än vanligt med tanke på julbordet imorgon ;) Jag misstänker att jag kommer behöva det! ;)

Nu ringer klockan om ungefär 5 timmar. Igen!
Nattdjur? Nej, egentligen inte alls längre. Men klockan springer alltid så hemskt fort på nätterna av någon anledning!

Jag återkommer gott folk! Ta hand om Er!



Kommentarer
Hanna

Men sång och saga är ungefär samma fast annorlunda:D Underbara barn!! Vi ska ge oss på lite mer julbak idag va de tänkt.. se om vi får ihop nån lussekisse!:D

2010-12-17 @ 11:07:53
URL: http://disfis.blogg.se/
Hanna

sv: Ja håller också med Martina! Jaa hon är våran lilla gostrasa hon. Vi är mitt i bakandet nu.. väntar bara på seg jäsning!!:) Desamma fröken!!

2010-12-17 @ 17:53:12
URL: http://disfis.blogg.se/
ina

Du har fått ett mejl med ett nytt lösenord till den skyddade bloggen :)

2010-12-18 @ 15:39:10
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0