Vi kastar ut Herr Ångest och dansar in i magin ikväll!

Kvällen kommer spenderas med älskade dotra, en vacker karl och bästaste Cia!

Jag är laddad för skratt, vin, magi, raketer och stjärnfall!

Nu skall jag väcka dotra som skall få vara vaken lite längre ikväll, spela hög musik, dansa, ta ett bad och vi skall mysa som bara vi kan innan dom två andra droppar in vid åtta!

Det här året som kantats av lägenhetsbrand, hemlöshet, bråk med myndigheter och annan eländighet som inte lämpar sig här avslutas nog vackert. Det måste vara ett bra tecken! Jag väljer att tro det! Det gör jag!

Lycka är något flyktigt. Jag har insett det. Men jag har även förstått att det gäller att greppa ögonblicken. Minuterna. Nuet.
Som ikväll. Ikväll kommer aldrig ske igen och jag tänker njuta som att det var min sista kväll!

Kom igen älskade vänner och bloggläsare...
Nu dansar vi ut Herr ångest och Fröken Hopplöshet.. Ikväll skall det råda hopp. Hopp om framtiden.. och 2011!
Det gör det i alla fall här!

GOTT NYTT ÅR!


♥♥♥


Kommentarer
Tina

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och söta dottern.



KRAM

2010-12-31 @ 19:36:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0