30 day challenge!





Hos min fina, skadade, extremt roliga och fantastiska vän Martina hittade jag denna utmaningen:

30 day challenge!


Att varje dag, i 30 dagar skriva om olika teman.

Nu vet jag inte om det är hon eller någon annan som hittar på dessa teman... Men jag antar utmaningen och går hennes teman i fotspåren.


Då klockan redan har passerat halv ett är det dags att krypa till kojs. Det kommer bli en lång dag imorgon.

♣ Utvecklingssamtal med Sannisen på dagis.
♣ Jobb 9 - 16.
♣ Handla/laga mat/snusa gosunge.
♣ Filmbesök, varm chocklad och en tidig kväll!

Jobbat både igår och idag. Barnen är fina, personalen är .. får man säga tråkig? och lokalerna såg nog sina glansdagar på 70-talet.
Det är synd tycker jag. Barn är ju värda allt det som är bra. Sånt som stimulerar. Och Det är inget man egentligen kan säga om stället. Tyvärr.
Oh well...Det är fina barn och jag är hemskt glad att jag får jobba. Så håll tummarna för att sjukdomstiderna håller i sig för övrig personal! :)

Morgondagens tema blir: "Presentera dig själv"
Vill ni vara med?
The more, the merrier!


Sov nu gott mina fina!






Kommentarer
Martina

Det är inte jag som kommer på de, googla på"30 days challenge" så kommer det upp lite olika alternativ som man kan skriva om:)

2010-11-24 @ 09:40:34
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0