De goda nyheterna då...




Ja, nu är det minsann på tiden med lite goda nyheter, tycker ni inte?

Jag fick jobbet!


Alltså, ok. Det är kanske inte så jättebra med tanke på att det bara är timmar i en vikariepool. Men det är en bra början! Och timmar kan leda till riktiga vikariat.
Så ja, jag tycker faktiskt att det känns bra på riktigt!
Tänk att få spendera precis hela dagarna med skrikande barn! Vad mer kan man önska sig? ;)
Nej, skämt åsido. Jag trivs faktiskt på dagis. Barn är så spontana och ärliga. Det är skoj med barn.
Även fast dom kan driva en till vansinne ibland.

Men så är det med vuxna oxå vilket jag tycker är värre. Vuxna borde ha vett nog att inse vad som är socialt acceptabelt och inte. Det kan man inte förvänta sig av ett barn.
Så tacka vet jag trotsiga barn istället för korkade vuxna ;)

Så nu håller vi tummarna för att det kommer mycket sjukdom. Självklart inte till mig och Liten. Och självklart inte till er! Men till den ordinarie dagispersonalen :)
Ring, ring. Jag är desperat! 
Se Mig!


Har spenderat halva kvällen med Harry Potter och julbroderiet. Nu är jag sådär trött att ögonen går i kors, man fryser sådär lagom enda in i benmärgen och man hoppas att det aldrig mer skall bli morgon för att man inte vill gå upp! Någonsin!
Dessutom är det nästan storm ute vilket gör att det blir ännu kallare här inne!

Oh well... John Blund har mailat ang. en date. Jag är inte sämre än att jag joinar!

Sov gott fina ni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0