Den där sörjan är min hjärna...



Hade det inte varit för att mina ögon och min hjärna ligger i en salig, slemmig, sörja på golvet så hade jag kanske skrivit ett vettigt blogginlägg.

Det är alldeles för sent och jag är yr i huvudet av ord som kastats fram och tillbaka, vridits och vänt. Ett telefonsamtal på 4 timmar blev det. Men någon man trodde man aldrig skulle prata med.
Det visar sig att denne någon skall köra 25 mil för att dricka morgonkaffe med mig om några timmar.
Herrejävlar, jag fick precis något som liknas prestationsångest!
Vem fan kör 25 mil för att dricka morgonkaffe med mig? Pucko!

I övrigt kan väl alla bara ta och må bra nu?
En vecka eller så i alla fall. Min hjärna behöver vila och jag har en del egen skit att reda upp!
Dessutom kan jag inte fixa alla. Jag vet faktiskt inte om jag kan fixa någon. Alls!
Ja, kanske är jag ego. Men mest trött. Och maktlös.
Förlåt mig.
Jag är kass! Jag går och lägger mig nu. Morgonkaffe med en värmlänning, bråk med soc. och arbetsförmedlingen here I come!

Förlåt Ann. Jag hinner inte sjukhuset imorgon. Eller så är det kanske så att jag inte riktigt orkar. Men jag lovar att ta det senare i veckan!

//HondendärElin.

...Snälla, kan någon torka upp den där sörjan efter min hjärna innan ni går?


Kommentarer
Jen

Yuick! Mysigt älskling... ehh!

Det var väl skoj att få ett sådant långväga besök på kaffe. Synd att det inte var jag. :)

Miss you! <3

2010-11-08 @ 10:17:45
URL: http://pansky.blogg.se/
Ann

Så tråkigt Elin, kan inte riktigt läsa hela inlägget..... Lite suddigt..... Bitvis...... Kanske dålig täckning på bredbandet. Hursomhelst, nåt säger mig att jag bör planera för ett göteborgsbesök på onsdag..... Tror jag gör det faktiskt.

2010-11-08 @ 10:57:06
Daniel

Du e så härlig! Klart man åker långa vägar för att fika med dej! kram

2010-11-08 @ 13:28:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
ina-bina

Oj, inte illa! Jag tycker det låter... romantiskt! Haha, och lite galet förstås :P



Äntligen någon mer än jag som verkar älska snön! Jag är helt upprymd! Nu fattas det bara glögg, pepparkakor, alla juldofter och en lysande snölykta :D

2010-11-09 @ 23:19:05
URL: http://inabina.blogg.se/
Lina

Dom kommer från mitt jobb - en byggaffär. Vi säljer dom i 2-pack för 29 kr. Kan tänka mig att de också finns på Cheapy, Maxi, Åhlens, ÖB?



Drivs av 3 st AAA batteri, men eftersom det är LED-lampor så drar de ju minimalt :D



Jag blev toknöjd!



Allt bra med er annars? Har ni snö yet? kram!

2010-11-10 @ 06:33:08
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0