Hjälp mig!



Älskade, allvetande vänner jag behöver Er hjälp!


Som de flesta vet så är jag och mat inte bästis och bundis. Detta har gjort att jag förmodligen har en slightly näringsbrist av något slag.
Det i sin tur gör att jag bland annat får konstiga blåmärken överallt. Som imorse när Robbin säger till mig att jag är blågul i halva pannan och ned över den ena sidan i ansiktet. Inte speciellt hett med andra ord!
De flesta ställen kan man dölja men här är det svårt!

Sedan har vi näsblodet var och varannan morgon! Tröttsamt. Massor. Ett par minuter efter att jag gått upp ur sängen säger det pang.
Varför i helvete då? :O Vad har jag gjort?

Sedan har vi ju tröttheten from Hell med. Den kan vi inte glömma. Eller jo, faktiskt. Eftersom jag är så trött att jag glömmer allt annat så borde jag glömma att jag är trött med. Glömma? Just det. Jag är senil oxå. Glömde det!


Frågan lyder:
Vilket av alla dom här multivitaminblibästiform grejerna skall man köra med?
Jag har NOLL koll på sånt där!!
Hjälp mig, snälla ni... min kropp förfaller!!

BUHU!


Kommentarer
cicci

Hej!

Jag tycker du borde kolla upp med ett blodprov. Kanske inte e så skoj men då får du iaf. veta exakt vad som saknas i systemet. Multivitaminer e väl bra men de är ju i förebyggande syfte. Du kanske bara behöver en rejäl dos av 1 eller 2 vitaminer. Sen när du mår bättre så tar du multivit.

2010-11-07 @ 11:18:37
Jen

Hmm, tröttheten kan vara järnbrist eller att du behövar vitamin b12.

Blåmärkena har jag bara cancer svar på...kanske inte det roligaste.

I övrigt så får jag värk på armar och ben som om jag skulle ha dem fulla av blåmärken, men inga blåmärken dyker upp. :0

Kruxigt värre. :/

Det där med att vara senil är ju ingen nyhet. (varken för dig eller för mig) host

Så även jag hade behövt hjälp med det. :D

Puss

2010-11-08 @ 10:20:51
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0