I won!

För ett tag sedan var jag med i en liten tävling hos Tumadre!
Tänka sig att jag vann.
Stort är det kanske inte, men extremt nyttigt för småbarnsmammor med tomma plånböcker. Den är ju tyvärr lite dyrare än vanlig yoghurt!

Gratis är gott helt enkelt!
Tack Tumadre!

Jag beger mig ut i stormen för att hämta dotra nu! Fy farao, vilket väder. Värdesaker som kan bli regnskadade får stanna hemma. Det verkligen ösar ner därute och jag har en känsla av att jag inom 3 minuter kommer se ut som en väldigt dränkt katt!

Oh well.. Bara att springa och se glad ut det!

Förövrigt har jag bra nyheter. Bara så atte ni vet lixom då typ :D
Jag återkommer ;)



Kommentarer
Daniel

wow grattis!:)

2010-11-02 @ 17:10:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Anonym

Väntar med spänning på bra nyheter! (psst! premiärkommentar!)

2010-11-02 @ 19:13:08
ina-bina

Haha, som jag sa till en annan som kommenterade - otroligt nog känner jag fler som varken läst eller hört Twilight. Men skäms på dig, Elin ;)



Och grattis förresten! :D

2010-11-02 @ 23:21:19
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0