Jag älskar dig så mycket att syret tar slut i lungorna!

♥...Mamma älskar dig så vansinnigt mycket Skrotis...♥


Med blandade känslor kommer nu helgen. Mormor ville ha skrotungen och det kan jag väl inte neka henne. Det är inte för ofta dom ses och jag vill verkligen att ungen skall ha en bra och nära relation med sin mormor.
Det är bra för barn. Jag tror det. Om det är möjligt dvs!

Men det gör ont i hjärtat att lämna bort henne. Jag har en sådan där riktig seperationsångest nu. Värre än vanligt. Som att man inte riktigt kan andas och ögonen vill svämma över. Och jag känner mig kass. Kass för att jag lämnar bort henne, kass för att jag har ångest, kass för att jag inte unnar henne "semester", kass för att jag inte klarar av att uppskatta ledigheten.
Just nu vill jag inget annat än att hålla fast henne, snusa henne i nacken, pussa på henne och aldrig mer släppa.
Min älskade lilla, vackra stora tjej!


Jag har inga planer för helgen. Sover en natt här och en natt där. Men hos vem, vad eller varför det vet jag inte ännu!
Jag lever för stunden. Nu när jag kan. Det känns bäst så! Sedan att det inte alltid blir bäst så det är faktiskt en annan femma! Men ingen kan klandra mig för att inte ha försökt, inte ha levt och inte ha skrattat sönder lungorna under tiden!

Dags att göra sig i ordning. Snart går tåget. Snart skall älsklingen hämtas och vinet inhandlas.
Ses vi ute imorgon?




Ljushuvud!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0