Jag vann för i helvete! :)




Sedärja! Tant kan! När jag hotade med att överklaga och gå vidare blev det plötsligt ett annat ljud i skällan. Jag antar att hon visste att hon skulle förlora!
Så numera får jag lov att kombinera arbete och praktik!

Då förlorar varken hon eller jag pengar och alla borde vara nöjda! Men seriöst, att det skall behöva gå så här långt? Jag kunde tekniskt sett redan ha jobbat en vecka redan istället för att ha en menlös praktik!
Oh well. Jag är i alla fall Stolt över mig. Jag är inte direkt van vid att fightas såhär. Att säga ifrån. Jag är lixom inte bra på skiten!
Men nu jävlar! Nu skall det bli ändring! Tant kan minsann!

Så nu är det att hålla tummarna att det blir en lång vinter med åt helvete mycket sjuk personal!
...Den enes bröd, den andres död...

Nu går jag och slänger mig med en bok i soffan. Om jag nu klarar av att läsa. Misstänker ögoninflamation. Det svider och rinner så in i bomben :s
Ta hand om Er mina fina!


Kommentarer
Ann

Ok, ok, hoppar över dina friska svidande, rinniga ögon idag. Du har ju kapacitet, det är ju det jag säger. Capice!!! Nu jäklar, aldrig, aldrig ge upp. Har du lust att inboxa mig om vad som sades? Du behöver inte om du inte vill/orkar, men som du vet samlar jag på mig sånt för att använda i framtiden för egen eller andras del.......... Kram och grattis

2010-11-11 @ 13:31:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0