Loppisfynden!



Det var dom här fynden jag pratade om som jag egentligen skulle ha visat er.

Jag misstänker att det försvann någonstans bland städnojja och lillskrotsmys. Det var nämligen planeringsdag på dagis igår!
Eller så är jag helt enkelt senil!

Handlade bröd på Ica igår. Men packade inte ner det i påsen. Så bröd har vi likförbannat inte. Eller så har jag gömt det någonstans. Hemskt knepigt det där!!

Förrutom det ni ser på bilden nedan fyndade jag gosedjur till 1:- st, 2 kuddar med armar och galonvantar!
Jag är nöjd!

Sist men inte minst: Fodrade regnstövlar från PAX, knappt aldrig använda. För en ynka! tjuga samt en varm, fin vinteroverall till ynka 50:-. Knappt aldrig använd den heller!


Nu är vintern räddad för liten samtidigt som min plånbok mådde ytterst bra! It´s a win, win situation kan man säga! :)

I ♥ Loppis!




Kommentarer
Ann

Herrejesus vilka fynd! Och sånt som är så dyrt. Var har du varit och fyndat nånstans?

2010-11-02 @ 14:18:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0