Änglakärlek och trasighet.




Besök. Av vänner från förr. Vänner med vackra själar som får mig att le.
Vänner som får det att rusa lite extra i kroppen. Ett flöde av varmt blod, nostalgi och pusselbitar som faller samman. Blir hel igen. För en stund.

De är den okomplicerade kärleken och gemenskapen. Den man saknar.
Men nu, just nu är det precis som det skall vara.
Jag har vänner som är som varma vindar, stjärnklara nätter, vågiga hav och skogens tystnad.
Dom är allt det jag behöver för att bli en bättre, tryggare, mer impulsiv och fantastisk människa.
För dom älskar mig. Trots mina vansinnesbrister och fel. Dom ser mina rätt. Dom älskar mig! För den jag är!



Förövrigt har jag träffat en ny vän. En flicka. Jag tror det måste vara ödet!
På så många vis. Vi klickar! En flicka jag aldrig trodde jag skulle få ngn respekt för! Galet vad åsikter kan förändras! Jag har ju knappt kvinnliga vänner! Just nu är hon en ..inspirationskälla!
Hennes dröm är faktiskt min dröm.
Hon längtar bort. Jag längtar hem! Kan vi kanske lösa det här?

Jag behöver dig T. Du har gett mig mer än du anar. Du gav mig nytt hopp!
Att komma "hem"... låter inte riktigt oöverkomligt!
Tack T! Just nu så är du .. trots alls.. kärlek för mig! Du gav mig modet att kämpa!!

Guldklimpar!
Vad vore jag utan mina kristaller, diamanter och guldklimpar?
Inte ett jävla skit!
Nu kommer det någon och vill kramas tydligen. änglavackra! I veckan skall vi ta upp disneytraditionen.
Men först: skall vi samla nya krafter, älska, njuta och finnas! För en kväll. Jag är värd det! Faktiskt!

Förövrigt hoppas jag på värmlandsbesök i helgen. Han är fasligt söt!<3

Ta hand om Er mina fina! <3 Jag älskar Er!!

Ann: Inga blåmärken i ansiktet sedan lördag. bara lite näsblod imorse.
Så jag är nog faktiskt helt ok! :)


Kommentarer
Daniel

Härlig vänskap & kärleksförklaring!!:)

2010-11-15 @ 09:01:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0