Nov. 15, 2010... I väntan på jul!




Helgen har varit så vansinnigt fin! Känsla av tillhörighet. kärlek. Ömhet.
Jag har samlat på krafter, dofter,ord och beröring. Känslor.

Jag har varit på födelsedagskalas hos fina Mia, vilket var tvärlyckat!
Skall vara ärlig och erkänna att jag var nervös som synden! En massa folk jag egentligen inte känner och dessutom var det bestämt att vi skulle till "Trädgår´n" på kvällen. Sorry guy´s, men helvete vilket jävla ställe!
Aldrig har jag skådat så många många brat´s, småflickor och idioter på en och samma plats!
Men tack vare det ytterst eminenta sällskapet så blev kvällen perfekt!
(det kan vara i kombination med dom fantastiskt fina drinkarna jag fick med?)

Sedan får vi inte glömma en av höstens mysigaste händelser so far: Pepparkaksbak med dotra! Hennes första riktiga!
Lilla, lilla skrotefia så lycklig hon var! Och hemskt förtjust i degen! :)

Hennes mamma är dock lite paranoid över deg-ätande efter en egen upplevd incident när hon var fem år gammal. Vi kan summera det som så att för mycket deg blev till en dags "magsjuka" och sedan dess äter jag varken deg eller knappt ens pepparkakor!

Fast det är mysigt att baka och det är mysigt att ha att bjuda på om det kommer främmande... vilket jag tydligen får i helgen ;)

Jag och skrotis avslutade i alla fall dagen idag efter dagis med en "lång" promenad runt i området. Vi diskuterade månen, hoppade i löv och gungade.
Det höjde livskvalitén ungefär hundra hack efter en lång dag på jobbet!
Min fantastiska lilla människa! ♥


Nu har jag dock gjort det igen! Suttit uppe för länge! Klockan ringer kvart i sex. Det är inte så hemskt många timmar kvar. Så jag springer i säng nu!

Ta hand om Er ni fina!
Hur var Eran helg förresten?




Kommentarer
Tina

Tänk att jag alltid börjar le så fort jag kikar in till dig :-)



här har inga pepparkakor bakats än, kanske det händer till lucia.



det förbjudna jag gjorde var att jag råkade läsa en del av en chatt mellan min dotter och hennes pojkvän, Jag skulle logga in på facebook, hon hade inte loggat ut så jag kom in på hennes sida och hon hade chatten helt öppen. Jag kunde inte låta bli att läsa det som stod i lilla rutan, men nej, jag läste inte allt, men ändå känns det som om jag gjort det allra mest förbjudna man kan göra.

plz, nämn inte detta i min blogg så är du rar.



btw, ett täcke är klart men jag tjuvhåller det över den utställning jag ska delta i helgen den andra advent.

kram

2010-11-17 @ 18:14:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0