Nov. 5, 2010 - Är det jul snart?



Vi har varit hemma idag jag och Lilla. Jag behövde samla nya krafter och hur gör man det bäst om inte vid att hålla den vackraste människan i handen, måla, leka med play doh och gå på promenad i höstsolen.
För att inte glömma det långa, varma badet vi tog i morse. Balsam för själen var det!

Sedan blev den lilla skrothögen Överlycklig när det kom inte mindre än TVÅ grävmaskiner till lekplatsen vi var på. Herreknut, som ungen sken upp. Jag tror vi tittade på grävmaskiner i över en halvtimme!
Hade inte gubbarna sett så tyska/hårda/läskiga ut så hade vi gått och frågat om hon fick kolla lite inne i men.. Det vågade vi inte ;) 

Nya krafter fick jag allt. Det skall ringas, det skall överklagas och det skall fightas på måndag.
Jag är trött på att bli trampad på. Jävla myndigheter!
Ni skall få en redogörelse för fallet imorgon.. men kontentan är att jag INTE får lov att tacka ja till jobbet jag fick.
Det är skadat och inget annat. Det kan inte heller vara lagligt?!

Oh well. Av dessa grunder blev det kasst med sömn inatt så nu tar vi och säger godnatt.
Vi stannar hemma och myser imorgon med. Vad vi skall hitta på vet jag inte riktigt ännu dock..
Baka? Åka till stan och se om vi kan få tag i lite attiraljer till att göra julkort kanske?

Sov gott mina vänner! Vi hörs imorgon!


Förövrigt går lillskrot och ropar på tomten. Och kallar alla. ALLA! men för: Gubben.
Make it stop please?


Kommentarer
Ann

Det är BRA Elin, ge dig aldrig!!! Man kan ringa, ifrågasätta, överklaga till The bitter End. Om du tror jag kan hjälpa till så hör du av dig, kämpa på.

Kramar och lycka till.

2010-11-05 @ 09:27:28
Anonym

Härligt att se! Klart du ska kämpa! Heja dej!

2010-11-05 @ 12:14:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0