Babysteps...



Ringde precis på ett jobb. Jag tog mod till mig. Ja, jag är en fegis.
Ok, nej det var iofs inte ett utannonserat jobb men jag ringde till utan ett jobb inom en vikariepool för barnomsorgen.
Tanten jag pratade med lät trevlig och positiv så jag hoppas att det kan gå vägen. Verkligen! Håll nu era tummar folkens!

Babysteps. Jag börjar så. Jag är lite nere på knäna för tillfället. Året har varit turbulent.
Men sakta men säkert skall jag ta mig tillbaka. Det lovar jag! Haaaa! 2 minuter tog det så ringde det en annan tant för att samla uppgifter och på måndag skall det ringa en tredje för att boka in ett möte.
Dom vill ha mig dit. I like!
Bara att hålla tummarna extra, extra hårt att ingen kniper platsen innan mig!


Dags att springa till dagis. Hoppas på utelek med Dotra´s bästis. Vädret är alldeles för vackert för att sitta inne i minsann!

...Andas...Babysteps...Andas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0