Hamburg überalles!




Herreminjävlajesus!
Hamburg is the shit! Jag trivs som fisken i vattnet och njuter som en liten gnu!

Vi strosar runt, dricker öl lite här och var. Har akt obahn och ätit en fantastisk middag!
(dom säger dock att den ikväll kommer sla allt!)

Igar var vi pa Reeperbahn och kikade men förmodligen var det lite för tidigt för det var ganska dött..
En hel del fina affärer hittade vi dock! Hoho! Vem behöver inte en penisvärmare till exempel? :O
Daniel? ;))

Kvällen spenderades pa en närbelägen pub och när de "gamla" blev trötta fortsatte Hondjuret.
Det blev helt klart en night to remember. Jag var väl hemma när klockan var eh. halv nio imorse!
Jag dansade hem. Pa lätta fötter. Jag dansar fortfarande.
Det var förjävla skoj faktiskt!

Just nu har jag slagit mig ner pa ett litet internetcafe pa centralen. Gubben framför satt och drog i drulen en halvtimme innan han gick. Fragan är väl om han kom? Heh.
Pretty nasty... Men hey: Välkommen till Tyskland!

Oh well.. Det skall i alla fall bli fantastiskt att komma hem till den lilla trollungen imorgon! Man är pa nagot vis bara halv när hon inte är med. Jag vill ju dela allt det här med henne.. Även fast hon kanske inte förstar sa jättemycket av det ännu!
Lilla skrotefian är nog förstas hemskt lycklig i alla fall och blir fasligt bortskämd skulle jag tro :) Det har kommit vissa meddelanden om bade glass och klubba och lekande :)
Min lilla vackra. Jag saknar dig sa!! ♥


Dags att röra sig.. utforska vidare. Imorgon blir det lite handlande i border shop innan vi far hem.
8 timmars resa! Hurra!
(fast det är klart... Jag sover ju mest!)

Ta hand om Er mina fina.. . Jag saknar Er och önskar ni var här och delade det här med mig! ♥


Kommentarer
Jen

Scheisse!

Inte ska du väl dela upplevelser som dessa med lilla oskyldiga flickan.... :)

Gubben med drulen måste varit ett praktexemplar av sådant hon borde slippa se... -ugh-



Skönt dock att du haft det så bra!

Me miss you long time <3

Btw: Du fick en liten award...bara för att du är du. :)

Puss puss



(leg Elin! fixa leg så får du sockar och annat...rosa och mjukt)

2010-10-12 @ 10:54:18
URL: http://pansky.blogg.se/
Lina

åh jag är inte aaaaalls avis ;) Hoppas du har det underbart!! Headern kanske syns om du testar klicka på "uppdatera"? Hoppas det funkar :)



kramar

2010-10-12 @ 17:20:38
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0