Hey, Let´s have a party ..

~mota bort förkylning aka powernap~




Nu får väl för bövelen vara nog? Snor, hosta, feber och annan jävelskap kan dra någon annanstans! Jag är så fruktansvärt trött på skiten!
Jag vill vara frisk idag!

Jag är inte frisk kan jag då mycket bestämt tillägga och det känns som att man blivit r*vkn*llad av en elefant! En stor! Fast värre! Det säger en del!
Jag tänker inte ge mig. Jag vägrar!
(ja, det fattar jag väl att det är dumt!)

Men det handlar inte bara om mig utan vännen jag lovat att lyssna på när hon uppträder och det handlar om bäb som jag inte träffat på så vansinnigt länge!
Nej, bit ihop Elin! 4 treo och good to go?

Sedan kanske jag inte kommer hälla i mig en massa sprit idag. Det är nog onödigt! Eller så är det, det som krävs för att ta livet av den där "elefanten" helt enkelt!

Vi slänger väl på lite musik, i med lite hårfärg och försöker bli människa helt enkelt! Vad lyssnar ni på för musik som peppmusik? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0