Plötsligt händer det...




Jo, det kanske är så. Lite i alla fall. Plötsligt händer det. I mitt fall ringde det. Ett företag jag sökte jobb hos förra veckan ville ha dit mig på intervju imorgon.
Det tackar vi för. 

Jag får väl gå dit och visa upp mitt sprudlande (?!) jag och övertyga dom om att jag är jävligt bra trots att jag överhuvudtaget inte tror på deras koncept.
Men vafan, det borde väl funka? Eller?
Jag är faktiskt jävligt desperat! På riktigt! Jag måste ha ett jobb! Genast!
Tänk, tänk vad livet hade kunnat bli lite smidigare då.

Jag antar att jag kanske borde duscha innan. Jag antar att dom tycker bättre om pryd-elin än drägg-elin. Men det är så klart bara en wild gissning lixom.
Förövrigt lät han jag pratade med ganska gay. Och jag har onekligen mer tur med bögar än med heterokillar så det kanske kan gå vägen det här! Vad tror ni?

Förövrigt blir helgen lång. Me No Like! Alls!

Vad skall ni göra i helgen?


Kommentarer
TUMADRE

Lycka till på intervjun idag. Det är som ett heltidsjobb att söka jobb...

2010-10-29 @ 06:27:10
URL: http://tumadre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0