Söndagsmys




För Er som undrar så kom jag helskinnad hem och mådde prima imorse när jag vaknade. Om man bortser från den där hjärnan som var full med snor då.

Gårdagen var kaos. På gott och ont! Men överlag en sjukt trevlig kväll med många trevliga människor och en del saker som sades och hände gjorde mig varm i kroppen!
En bra kväll för själen helt enkelt!

Idag tog vi en mysdag Jag och Liten. Har gått i pyjamas hela dagen, ätit glass, badat, haft vattenkrig, hoppat i sängen, läst böcker och byggt tågbana (Tack Tezz!)
I mellan varven hann jag med en massa städning så nu är det skurat, luktar klorin och det skall bli fantastiskt att hoppa upp i den renbäddade sängen!

Men imorgon, imorgon är det äntligen dagis igen! Jag måste erkänna att det skall bli skönt. Det tycker lillan med nu när hon har varit hemma över en vecka. Hon saknar sina vänner! Det kan man ju förstå.
Samtidigt som det skall bli skönt att få lite rutin på dagarna igen. Man behöver det!

Men nu, nu är det dags att sova: Tänkte bara meddela att jag levde. och inte var bakis. Jag gillart!
Kvällen avslutades med kan jag säga:
Irene Huss, Broderi och varm saft.
Nice kombo!

Imorgon är det måndag. Jag gillar det med. Nystart. Igen!
Man får ju i alla fall ge det ett försök. Mer kan man inte göra!

Sömn var det! Nu! ...Och Teija. Jag dansade...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0