Jävla slapptask!




"Träffade en annan mamma utanför dagis imorse. Okänd skall tilläggas! Kvinnan utbrister: nämen, vad fin du var idag! Jag ser dig alltid bara i mysbyxor annars. / ridå! Jag skäms!"


Note to self: Börja klä dig anständigt åtminstone två gånger i veckan! (Eventuellt köp nya mysbyxor)

Det ligger nybakat bröd i frysen och den rentvättade tvätten hänger lagom på sned i badrummet och luktar av sköljmedel.
Till middag slog vi på stort och åt kött. Och ris. och grönsaker.
Den lilla uppskattade det för första gången ungefär. Hon är ingen köttmänniska.

Besök på "ams" och "soc" är avklarat. Fler tavlor pryder väggarna och det är ett par lådor till som har blivit uppackade.


Förövigt så sårar människor. Ibland behövs det inga ord. Det kanske är så det är oftast. Men just nu lider jag lite. Som en skadeskjuten kanin ungefär. Jag haltar. Och svär. Som fan!
Jag hatar att känna mig såhär!

Cheer me up and sing me a lullubye!


Kommentarer
Cicci

Naaaw skickar lite höstmys kramar från mig o Amara som förhoppningsvis piggar upp lite. O den där mamman från dagis....Inser hon inte att det bara är nedlåtande att säga sådär. jag går minsann i mysisar 24/7 o det e gött.

2010-09-07 @ 07:49:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0