Sept. 29, 2010




Liten blir inte frisk och jag börjar bli sjuk.
Det har snart gått en vecka!
Jag ger det imorgon sedan får det bli VC på fredag i värsta fall!

Men i min trötthetsdimma glädjs jag åt jag faktiskt har en del roligheter inbokade.
Hör och häpna.

Tant på äventyr! Beware!

Det skall bli en coverkväll ute med en vän som sjunger, det skall bli en resa till Hamburg, det skall bli en dejt med karl som jag kände för många år sedan, det skall bli besök av fina vänner och det skall bli besök i gamla hemstaden.

Helt jädra ok om ni frågar mig.

Jag går och sover nu. Innan jag välter! Trött. Hemskt trött. Pepparsprey i ögonen och 50kg´s blomsterjordspåsar fasthakade vid anklarna!


Sov gott mina fina!


Kommentarer
Daniel

Krya på er nu!

Å attans så kul med coverkväll, då ska du bara njutaa, koppla av å ha skoj!!

2010-09-30 @ 10:35:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Lina

Massa massa massa krya på er kramar!!! Hösten är en jäkla tid med alla sina sjukdomar, hua! :(

2010-09-30 @ 21:16:31
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0