So let´s go Shake it babylove!


♥ Änglaflickor, bästisar och talibanungar! ♥


Fick redo på att det var BarnDisco på "Eklövet" idag. Så nu skall älskade lilla Skrotungen på sitt allra första disco!
Det skall bli kul att se hur hon beter sig. Här hemma blir hon i eld och lågor när det kommer musik!
Jag skall försöka minnas kameran. Det är ett måste. Dokumentera Mera!
(om jag inte grinar för mycket dvs. Jäfla hönsmamma)



Köket är städat utan att jag minns hur det gick till och jag hoppas att det samma sker med resten av lägenheten. Utan att jag egentligen tror det kommer hända!
Varför kan det inte bara ske?

Middagsinspiration? Anyone?
På tiden att ge sig av till dagis och hämta lillskrot innan den sedvanliga upptäckarpromenaden på vägen hem!

Vad skall ni hitta på ikväll?


Kommentarer
Tina

Hej. Jag lånar dotterns laptop en stund ikväll, hoppas snart få min egen dator tillbaka.

Jag har läst ifatt. kommenterar i översta rutan.

Inte klokt så stor lilla skruttan har blivit, är det verkligen så länge sedan vi fick kontakt med varandra via bloggen? ha ha helt galet.

Det finns koffeinfritt kaffe för känsliga magar. Även jag har plågats av magkatarr. Annars kan jag tipsa om att helt nymalet kaffe är snällare mot magen, även neskaffe är perfekt när man vant sig vid smaken.

Om du gillar latte kan du blanda neskaffe direkt i mjölk och värma.



Hur går det med återinflyttningen i lägenheten? var det mycket som gick förlorat i branden? Sannas täcke?



Nu ska jag ägna mig lite åt hobby istället för TV. Hoppas du har en fin kväll.... försök sova lite också ;-)

2010-09-24 @ 21:20:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0