Tisdag morgon, 7 september 2010.



Sådär ser våran morgon ut. På ett ungefär. Den lilla vackra ligger bland kuddar och filtar och kollar på bolibompa och dricker välling medan mamman spelar MafiaWars.
Hemskt pedagogiskt. Jag vet det!
Men det kallas faktiskt för att ladda inför en ny, kommande dag om ni inte visste det!

Eftersom jag tydligen har någon fetisch för att hålla på att plåga mig själv så dricker jag kaffe med en magkatarr som skriker högre än grannbarnen (och vi skall inte ens gå in på hur högt det är!).

Som grädde på moset, sådär lite lattjo så toppar vi med att gå och rotfylla lite om ett par timmar. Det ser jag fram emot! Not!
Fast det är klart: Rotfylla får jag bara om dom inte måste skära i mig mera med den där lilla, fina skalpellen.
Pest eller Kolera? -Jatack, jag tar två!


Nej, nu lämnar vi det här och går och får något gjort!

Hur spenderar NI dagen?


Kommentarer
Joanna

Vi spenderar vår dag sjuka. Bläää vad jag är less nu. Jag har så jävilusiskt ont i halsen, det känns som jag sväljer rakblad, yaay. Ska till vårdcentralen i eftermiddag. Tyckte dom kunde haft en tid till mig nu på morgonen, men icket. För övrigt så kommer dagen spenderas med att två fortfarande sjuka föräldrar ska försöka roa en mycket piggare lilleman. Han tycker att mamma och pappa är så tråkiga just nu. Han har energi, men det har inte vi. Roligt nästan jämt.



*kramas massa på*

2010-09-07 @ 10:04:24
URL: http://www.Kiikop.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0