Kick-Ass!




Feelgoodfilm om Superhjältar!

Den var söt filmen. Kampen om rättvisa. Good guy VS Bad guy.
Man behöver inte undra över vem som vinner men det skedde lite otippade saker helt klart!
En lite ny vinkling på hela superhjältetemat och det var mycket humor i filmen så man fick sig några riktigt sköna skratt under tiden!
Kick-Ass, Hit-Girl, Big Daddy och Red Mist!

Handlingen är simpel, man har varit med om grejen förr men jag blev överraskad över slutet! Kanske inte positivt. Men jag blev överraskad!

Sedan tyckte jag väl att det blev lite för mycket, lite för överdrivet sista halvan! Det var lite som att: Nu drar vi på så mycket vi kan utan att tänka på hur "trovärdigt" det är. Hur trovärdig en sådan film nu kan bli!

Från att vara väldigt bra så tappade den som sagt en del i slutet. Men har man inget bättre för sig någon kall höstkväll så kan man gott se den. Den är varm, söt och har humor!
//DetdärHondjuret som lyckades se en hel film utan att somna!


Kommentarer
Jen

Jag bara älskar scenen när Nicholas Cage ska skjuta dottern...man fattar nada en stund! :D

2010-09-26 @ 21:46:46
URL: http://pansky.blogg.se/
ina-bina

Hahaha, jag säger ju det - jag skrattar mer åt min dåliga humor än för det jag faktiskt tycker ÄR roligt ;)



Klart du får länka om du vill, hehe :)

2010-09-27 @ 13:48:19
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0