Baby&Barn mässan 2011




I söndags bar det det av till Baby&barn mässan på Svenska mässan.
En glad unge fick åka spårvagn och mamma och karln njöt för fullt av solen och den varma vårluften!

Väl där fick jag nog en liten chock. Nog för att jag visste att det skulle vara stort och mycket folk. Men kanske inte riktigt -hur- mycket folk det skulle vara! Det formligen myllrade av folk och glada barn överallt!

Vi strosade omkring i timmar. Kända märken som: Lingon&Blåbär, Me and I,HSB, Allt för föräldrar m.m var där ...
Överallt var det små tävlingar, goodiebags och smakprover. Ett paradis!

Liten blev dock gladast över Clownen som gjorde en kaninballong åt henne. Eller var det kanske "Nallesjukhuset". Salig var hon i alla fall över allt som pågick runt omkring henne!
Och allt smågodis som det bjöds på: Smakis-juice, dinkelkex, russin, majskrokar och en massa mer...

Sedan får vi inte glömma -alla j*dra ballonger överallt. Lillskrot var i himlen! Hon plockade ballonger överallt till hennes mamma´s stora förtret. Hennes mamma är inget fan av ballonger alls nämligen.
Dom är opålitliga och dom smäller. Högt! Hua!
Hem kom vi dock med inte mindre än 7-8 ballonger som karln fick gå och släpa på ;)

En hemskt lyckad dag och Liten somnade som en stock när vi väl kom hem på kvällen!

Jag ger ett stort tack till Teresa och Allt för Föräldrar för att vi fick vann biljetter och fick lov att komma!
Tyvärr såg jag inte Teresa på tillställningen vilket jag hade hoppats på men jag antar att det kommer komma fler chanser ;)
Tack återigen Teresa för en lyckad dag önskar Jag och Sanna!


Kommentarer
TUMADRE

Vad glad jag blir att ni hade det bra! :-)

Om du var där under söndagen, så var jag mestadels i loungen och vilade nacken. Men jag tittade fram i montern lite emellanåt också. Och så gick jag runt i mässan och shoppade så klart! :-) Kollade lite efter dig också, för jag hade hoppats på att se er.

2011-04-20 @ 17:30:00
URL: http://tumadres.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0