Terrorist, javisst!



Barn är fantastiska varelser. Spontana, roliga, ärliga, busiga och ibland fulla i F**. Så är det bara. Fakta.
Det är deras sätt att utvecklas, lära sig och få utlopp för det ena än det andra. Återigen: Jag vet och jag förstår!

Men varför i hela jävla friden måste ungj*veln -smyga- sig upp vid sex på morgonen. (när en annan är ett dött jädra slakt) och tyst sitta på köksgolvet, klä av sig alla kläder och måla hela kroppen blå med en bläckpenna som gud, vet vart hon har hittat?!
Hon missade knappt en fläck på kroppen. Till och med Mellan skinkorna. Alltså, jag säger då det.. Ungen har haft en toppenmorgon!
Kom tvärlycklig skuttandes upp till mig i sängen lite senare och visade sina synder...
Mamman var möjligtvis en lite mindre glad mamma just då.

Vore klockan mer än halv sju hade jag kanske kunnat se någon humor i det och fotat terrorismen... Men icke. Jag var beyond humorstadiet kan man säga.
Jädra ungar att hitta på!

Men ingen, Ingen kan säga att ungen inte fått utlopp för någon kreativitet idag i alla fall. Det lovar jag Er! ;)

Nu är det fredag. Jag funderar på korvgrillning på balkongen, fruktsallad och fredagsmys.
Kan det vara något tro? Eller kött kanske?

Verkar dessutom som att vi får besök av min extramamma och extrapappa med min nya fina lillasyster om en liten stund. Dom skall iväg på husbilssemester men stannar till här för att visa upp underverket! I can´t wait! :)
Hur ser era helgplaner ut? Valborg och allt?


Kommentarer
johannatysitalien med lilla Ciara

Tack! Ja jag är jätte glad över vårat lilla äventyr och hoppas att vi bor här så pass länge att ciara lär sig italienska :) hoppas du har en trevlig helg!

2011-04-30 @ 10:13:48
URL: http://johannaty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0