Another weekend passed by...

...Don´t hang you´r head down...



Helgen flög förbi i rasande fart igen
. Det är märkligt det där hur vissa dagar kan gå så väldigt mycket snabbare än alla andra!

Fredagkvällen blev vigd åt vänner som kom över på spel och ett glas rött.
Som alltid vansinnigt trevligt att umgås lite, skratta från maggropen och känna värmen från dom där man tycker så vansinnigt mycket om!

Lördagen var solig och fin om än lite blåsig
! Utelek, kaffe på en gård och promenad var lite av det vi pysslade med.
Sedan ringde R och ville passa Liten för det var så länge sedan sist. Gulle han!
Så plötsligt blev jag barnledig och jag klampade över till C och bjöd in mig själv.
Det slutade med massa folk, väldigt många flaskor vitt och otaliga cigg.
Halv sex på morgonen var klockan slagen. Då gick vi och lade oss, vi som var kvar. Som utslagna högar i lägenheten!

Sov till tio och vandrade hem till Skrotis och R. Mysmorgon!
Var väl kanske inte överraktiv igår då jag var lite sliten men det blev iaf en hel del utevistelse och lek!

Nu är det måndag. Jag kan inte påstå att jag gillar det alls. Men kanske, kanske får jag besök snart .. Det hade satt lite fart på grejerna det..
Håll tummarna så springer jag till dagis och hämtar LillSkrot!


Kommentarer
C

Åh, nu ser jag headern. Skitsnyggt!

Puss Vacker

2011-04-12 @ 13:02:16
URL: http://missmorphenes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0