Kräftstjärtar!




Blond. Blek.......... Bombad?
Ja, ibland kan väl kanske undra! Det säger sig självt att är du blek och inte fått någon sol på kroppen under sommaren så bränner det rätt gott om du ligger ute i fem timmar. Jag lovar!

På heder och samvete!

Jag och Lisa drog med talibanen till sjön på dagen. Toklycklig Unge!
Köttbullar, gifflar, bananer, bubbelvatten och kompisar.
I hennes värld är det more than enough.

Medan hon lekte solade vi. Jo, man tackar.
Kräftsjärt har fått en ny innebörd. INTE OK!

Men så in i bomben mysigt. Och vattnet är tokvarmt. Inga huttrande, frysande barn idag inte!

Avslutade dagen med en tripp till Ica och sedan blev det film och mys vännen från Uppsala!
Johan Falck - mannen, myten, legenden!

Kanske inte lika snygg som Persbrandt. Men helt klart ätbar! Yummie!

Nu har klockat tickat iväg och ögonen går i kors! Dags att krype ner bredvid en snarkande Lisa helt enkelt!

Imorgon väntas bus på Liseberg. Barnfritt.
Talibanen skall få åka hem till finaste J och T. Hon är i extas!
Mamman med!

Att sitta i lugn och ro på Tyrolen och ta en bärs med lite nya människor kommer bli awesome!
Sedan skall vi möta upp LitenLina. Kan inte bli bättre! Alls!

Men nu säger vi godnatt - innan jag somnar med huvudet på tangentordet igen!

Godnatt!


Kommentarer
Jen

Ha ha ha! Jag hade velat se en bild på den där kräftstjärten! :P

Johan Falck ja, helt ok filmer, men jag avskyr hans sätt att tala. Segt, jobbigt och allmänt drygt...

Men filmerna var bra. :)

2011-08-06 @ 14:50:50
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0