Elin hjärta Tomten!



Förstår ni varför jag skrev tidigare att vi befann oss i julklappskoma på julafton?
Ja, ni fattar väl om inte annat när ni ser pakethögen.
Den var enorm.

Till trots för att jag förmodligen inte förtjänat ens en tredjedel av mina paket så fick jag många.
Jag fick jävligt bra saker.
När jag öppnade paketet med skrivaren så kom tårarana. (jaja, ni vet att jag är en blödig jävel by now)
Fy fan, så glad jag blev. Nu skall alla ord ut. Ut, ut, UT! Och det skall införskaffas fotopapper!

I övrigt släpade jag och talibanen med oss kläder, kastruller, högtalare, smycken, leksaker, dataprylar, whiskey och en hel massa annat hem.

Och sist men inte minst: en biljett till Thåström!
LyckaLyckaLycka!
Min Gud. Mannen, myten, legenden!

Så Tack snälla tomten! Jag lovar att "make it up to you" nästa år!
Promise!

Vad med Er? Har ni varit snälla? Vilken blev Er finaste julklapp?



Kommentarer
Anonym





//Tomten....;)

2011-12-28 @ 23:37:50
Tina

ojojoj det kallar jag för ett berg av julklappar

:-)

2011-12-29 @ 14:42:22
URL: http://tiamiquilts.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0