Karius och Baktus i röven?



Den lilla talibanen har somnat för natten och mamman har rasat ner i soffan med en kopp kaffe och den nya fantastiska filten hon fick för ett par veckor sedan.

Ser ni att ungen har ärvt min passion för badkar? Snart ligger hon där i och sover hon med!
Förövrigt undrar jag om ungen börjar få tänder i r*ven?! Hon hade nämligen hela r*ven full med tandkräm igår när jag trodde hon satt och gjorde nummer 2.
Jaja... Nu vet vi att Karius och Baktus inte kommer dit i alla fall och det känns ju tryggt!

Spännande det där med paket by the way. Det har formligen rasat in sådana sista två veckorna.
Både från Tradera och vänner.
Jag skall dedikera ett litet inlägg till de där fina människorna lite senare... Men just nu funderar jag på att plita ihop en ny header. Jag har -igen- tröttnat på min gamla kan man väl säga.. Och det är alltid bra tid för en förändring!

Men nu - Dags för lite mera kaffe, hitta lite bra musik och gräva ner sig bland bilder och minnen!
Just ja... finns nu mera en twitterknapp i högra hörnet däruppe för de som har intresse av det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0