A place with no alarm´s please?



Yoghurt, smörgås, ägg och ett halvt knäckebröd.
Mer än vad ungen ätit i fast föda senaste veckan ungefär. Det går åt rätt håll. Trots att hon låg och småulkade lite på mig inatt.

Vid två inatt kom hon tassande och sade att hon hade ont i magen. Bara att bädda ner, klappa och kramas tills hon somnade.
Jag skulle dock ljuga om jag sade att det inte har varit ett himla bökande inatt. Hon har klättrat runt, över, på och gud, vet vad inatt. Det tog lixom aldrig slut.
Och mamman var så faaasligt, jädra trött och önskade sig femtio mil bort. Till ett spahotell eller nå´t. Nordpolen. Afrika. Ett ställe utan väckarklockor i alla fall!

Nu är det som det är. Vi var uppe strax efter sex. Nu drar vi till dagis och jobb och jag skall försöka hinna med en liten solpromenad innan jobbet.
Med magi alá Winnerbäck, smurfslakt, misfits och Peter Cetera i lurarna skall jag samla kraft och visdomsord!
Ta hand om Er mina fina!


Kommentarer
Jen

Gullisar! Trots sjukdom och krångel så låter det urmysigt att få ha en liten skrotunge sovandes bredvid. :)

Hoppas dagen blir vacker och natten full med sömn.

Puss puss

2011-02-22 @ 09:23:06
URL: http://pansky.blogg.se/
emily

nemen! kan liten gå på dagis när hon är så dålig? kramis

2011-02-22 @ 09:53:00
URL: http://emslo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0