It´s a sign!



Det måste vara ett -tecken- när man hittar ett inlägg bland sina utkast som ser ut som det nedan. Tydligen skrevs det igår kväll?!
Jag får en svag minnesbild nu när jag tittar på det. Men that´s about it.

Nog för att jag alltid är trött, men detta är skadat. Jag somnar bara ifrån.
Vid datorn, när jag röker under fläkten (ja, sluta gnäll på mig), när jag -står- på bussen.

Det är inte mänskligt. Jag måste ta mig ur koman. Det här börjar bli lite läskigt!

Jag passar på att dela med mig av inlägget från igår då det tydligen är lika aktuellt idag:




Jag utmanar ödet. Jag går och lägger mig. Innan halv tolv. Det är inte sådär vansinnigt ofta det sker.
Jag misstänker att det kommer resultera i ett antal uppvaknanden inatt.<BR>
Jag tar risken. Tror att det är värt det?!

Jag hoppas i alla fall det!


Jag är ett vrak. Det mesta snurrar. Jag vet inte om jag kanske somnar till ibland?! Samtidigt som jag gör annat. Det lixom svartnar?!
Jag tolkar det i alla fall som: Sov förhelvete!

Men imorgon. Då skall jag uppdatera. På riktigt.
När talibanen förhoppningsvis inte är lika galen! :)

Godnatt mina fina! //DendärElin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0