Minusgrader inombords.



Jag är en vintermänniska ut i fingerspetsarna. Jag vill ha kvar min vinter så länge som möjligt. Men för att vara ärlig så skall jag vara glad när jag slipper gå upp varje morgon och skaka en halvtimme innan jag överhuvudtaget får någon värme i kroppen.

Jag vet inte om det har med att göra att det drar mer från fönsterna än innan, eller om det är för att jag börjar tappa lite vikt igen, men jag fryser så in i bomben. Hela tiden! Det känns som att man aldrig blir varm och har någon av ständig iskyla i ryggmärgen.

Så ok, ge mig lite vår och värme. Låt mig tina nu. Jag fryser så hemskt!

Nu då?
Jodå, vi hämtar kaffemugg nummer 2, väcker lilla skrot och gör oss i ordning för dagis.
Mamman har morgonplaner på bland annat försäkringskassan!

Morgonstund har fan inte varken stånd eller guld i mun!
Så det så!




Kommentarer
Lina

Tack igen vännen, för alla fina och helt underbara komentarer du skriver till mig. Ingen av mina läsare skriver såna fantastiska saker - som dig!



Att göra "det lilla extra" i vardagen tror jag betyder mycket. Som tur väl är är Fredrik i samma tankebanor :) Tycker de flesta "överraskar med det lilla" alldeles för sällan!



Hoppas ni får en helt fantastisk dag gumman. Kramar till dig och lilla söta skrot!

2011-02-03 @ 08:09:13
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0