Someone heard my prayer?!



Kanske var det någon som hörde mina böner? Det var inte en dag för tidigt!

Är i alla fall inringd på jobb. På en avdelning där jag vet att jag trivs. Det blir fint det här!

Klirr, klirr, mat på bordet, blöjor och kanske ett par strumpor eller något annat skoj när lönen kommer! Icke, att förakta!

Förövrigt, varje gång ungen inte vill något säger hon: Icke mamma! ICKE! ... Sedan går hon! Haha! Hon är för söt min lilla Skrot! ;)

Off we go ... Halsa lite kaffe bara! :)



Ha en ny, fin vecka mina vänner!






Kommentarer
Jen

Meeh! Vadå strumpor? Har du inte fått mina än? Eller var de för dåliga... -snyft- :P

Skönt att jobba lite sötaste! Puss på dig

2011-03-01 @ 12:51:30
URL: http://pansky.blogg.se/
Lina

Åh vad roligt!! Hoppas nu du får en underbar dag vännen - och att allt på jobbet den dagen gick bra?! massa kramar till dig o finaste lilla skrot

2011-03-02 @ 09:02:25
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0