Vi överlevde i alla fall natten!




Natten är över och tack gode gud för det. Den var lång! Och full av kräkande. Det är konstigt det där att ungen i princip bara kräks på natten och äter lite och fungerar på dagen.. för att sedan börja kräkas på natten.
Hur kommer det sig?

Och för första gången sedan hon var ungefär ett halvår har hon sovit i min säng. Men jag vet nog allt varför... Ungen är manisk med att det inte kan kräkas någon annan stans än just På mamman. Konstigt det där med tycker jag!
Förmodligen någon skruvad trygghetsgrej.

Kontentan är i alla fall att vi legat inlindade i filtar och handdukar hela natten. Ihoptryckta.
Hade det inte varit för kräkandet hade det varit alldeles ljuvligt!

Idag är det fredag. Strålande sol. Klarblå himmel. Det kryper i kroppen på mig! Vi måste ut! Få lite frisk luft, döda lite baciller. Handla mera skurmedel och varma koppen. Bunkra upp med lite av varje... Om det nu visar sig att det blir värre eller att Jag ..(peppar, peppar) blir sjuk. Då är det mer eller mindre kört.

Hur skall ni spendera helgen mina vänner?

//Enmammansomärvansinnigttröttpå90graderstvättochkräkkladdigakroppar!



Kommentarer
Tina

Hej. Jag tycker synd om er. jag minns hur det var när mina var små, man gör allt för att de ska ha det drägligt även när de är sjuka.

Jag kan dessvärre inte publicera din senaste kommentar, ingen vet mitt riktiga namn på den bloggen. så, förutom de bloggare jag känner irl så är du den enda som vet mitt riktiga namn.



Vill du se upptakten till allt jag skrivit om orm så kika in här. Jag lovar att det inte är bild på några ringlande varelser.



http://blogg.aftonbladet.se/lalala/2011/02/har-nagon-recept-pa-hur-man-tillagar-orm-epazote#comments



btw. Dottern och jag ska på bio ikväll, vi ska se True Grit. Sen ska jag jobba på söndag, imorgon blir det väl vila och sömnad, har mycket handsöm kvar på ett stoooooort täcke.



Ha det gott och kram till er

2011-02-18 @ 19:10:51
ina

Det här är dock bara en tom, färdig mall jag hittade och fyllde i :) Jag köpte en sån för vuxna till en väns födelsedag och fyllde i den efter några glas vin. Det kan bli riktigt intressant att läsa om några år, haha :D



Och söt kan du vara själv! :)

2011-02-20 @ 14:01:21
URL: http://inafoton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0