Disney on Ice - Halleluja!




Pure Fucking Magic!

Jag tackar gud, walt disney, skridskoåkarna och världens underbaraste dotter för en helt underbar upplevelse!

Precis som jag mindes så var det helt fantastiskt. Jag kan inte låta bli att återigen bli liten, svepas med och bara finnas. Hänförd. Precis som dottern.
Första timmen satt hon tyst som en mus utan att röra en fena... andra perioden var det lite upp och ner på stolen och myror i brallan..
Men vem kan klandra henne? Hon är trots allt bara 2½ år och det är länge att sitta still för en sådan liten kropp.

Men hon älskade varje minut det är jag övertygad om!

Hon klappade, skrattade, dansade och var helt fascinerad det som hände!
Fjantig som man är var jag tvungen att gråta lite i början av showen med... Nostalgin, hennes vackra lyckliga leende.. Det är då allt är så himla perfekt och jag blir sådär vansinnigt tacksam som jag blir då och då. För att vi har det så jävla bra!

Finaste vännerna J och T kom och hämtade oss efter showen. Tack och Lov. Det var en mycket trött dam jag hade med mig ut ur Scandinavium. Hon är inte direkt van vid att inte få sova den där timmen mitt på dagen.

Vi avslutade i alla fall superdagen med mat på "Max"! Herregud, så gott! Vad vi frossade! Underbart!

Det har varit en perfekt dag helt enkelt. Och jag har världens duktigaste, finaste unge.
Bara så ni vet!





Kommentarer
Tina

Åh så underbart. Jag har aldrig sett en föreställning överhuvudtaget. nu blev jag allt lite avis. Kan tänka mig att tösen kommer att prata om det länge efteråt.

Max hamburgare är överlägset bäst.

Nu blir det sängtajm, ska förhoppningsvis hinna träna imorgon förmiddag innan jag ska iväg och träffa alla goa konsnärsvänner.

kram

2011-01-09 @ 23:18:31
hanna

Min systerdotter hade vart där också! Jag är avis men får ha tålamod och vänta lite med våran lillfisa.



sv: inte spya men en utspilld nachotallrik haha kortet har blivit en klassiker och vi kallar det just för nachoolyckan. Jag gillar egentligen vintern mest också men just nu vill jag ha massa sommar!:) Va rolig Sanna va med gaffeln och "ont" ahhaha. Disa gillar inte heller att vara kladdig men hon går och tjuvar papper på toa när hon tycker att hon behöver hehe. Barn är så bäst!:D



2011-01-10 @ 22:55:55
URL: http://disfis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0