Tonight´s the night were gonna make it happen!




Har lämnat min lilla människa till sin mormor. Hon skall husera där i helgen! Få frisk lantluft och se lite fin natur! Hon behöver det min älskade ghettounge! ♥

Och mamman då? Jo, mamman har bokat träff med Cia ikväll. No kids around! Vanligtvis brukar det vara 4 stycken så det kommer nog onekligen att kännas vansinnigt tomt!

Oh well, här blir det inga barn gjorda! Och det blir det förhoppningsvis inte ikväll heller! Men en liten pubrunda har jag lovat kvinnan så jag får se lite vad jag hittar på och vilka som eventuellt dyker upp!
Jag är ju dessutom van vid (och trivs nog bäst) med att gå ut ensam så att det här med company är ju spännande!
Dock .. min tur att bestämma destination så det borde bli fint.


Vännerna:
Jag hatar att ha Er utspridda. Ni fattas mig. Ständigt!
Jag älskar Er och ni gör min värld så jävla fantastisk! Brinnande, full av mirakel och stjärnglitter. Ni bär mig över krossat glas och ni ger mig mun mot mun metoden var -jävla- gång jag faller!
Tack för att NI är så in i helvete bra!!

Och Tack, TACK för att ni inte är lika flyktiga som sommarregn och fjärilspussar på pannan!


Amen!




Kommentarer
Lina

åh, hoppas du haft en underbar helg vännen? Och att pubrundan var lyckad? DET ÄR DU VÄRD!! Man måste få tid att bara vara sig själv också, inte bara mamma... och lillstrumpan hade säkert det uberbra hos mormor - det är jag säker på! massa kramar

2011-01-24 @ 06:52:44
URL: http://ninninusens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0