Det är det här jag pratar om...!




Jag vill att ni känner känslan. Pulsen. Magin. Värmen. Det som sprakar under huden.
Allt det där som jag har känt i över en vecka. Det vackra. Det som kallas: Liv! Jag vill att ni skall få känna det. Veta vad det handlar om.
För mig.

Kalla fingertoppar som glöder mot naken hud framför en dator mitt i natten.
Ett gnistrande nyår som var så jävla fint att det inte ens fastnade på kort för jag var för upptagen med att stå ute på balkongen på 8:e våningen, hacka tänder i en varm famn och få champagnekyssar.

Barn som skrattar tills luften i lungorna tar slut och man är på väg att sprängas av kärlek för att det är just därför man lever.

Vänner som ringer och fyller en med så jävla hopp och framtidstro. Lugn. En jävlar-annamma anda!
Tack, Teija!

Det finns så jävla mycket mer. Men det kommer en annan dag.
Just nu njuter jag bara av att vara stark.
Alla problem skall lösas och snart skall världen ligga fri och naken framför mina fötter!
Jag kämpar.. skillnaden nu från förr är att jag Vet att jag klarar det!



Kommentarer
Jen

Shit! Det här låter kanon! :D Så glad för din skull och jag hoppas verkligen att känslan håller i sig.

Kämpa, kämpa, kämpa...så ska du se att du kan nå precis hur långt du vill! :) Puss puss puss

2011-01-08 @ 15:51:01
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0