Besök från 08-Land och talibanledig!




Har fått besök från 08-Land minsann. Ett stycke C. Utomordentligt trevligt.
Vi har spenderat tid med liten på stranden, badat.. (i alla fall jag och liten) och vi har lagat mat och kikat på film.

Nu är liten på semester i Norge med mormor och jag har plötsligt en hemskt massa tid över. Därav spenderades en hel del timmar i Kungsparken igår. Tiden gick alldeles för fort och när det började bli kyligt i luften så avslutade vi kvällen med några öl på 7-ans Ölhall. En alldeles perfekt dag!

Hemma relativt tidigt var vi oxå och kom i säng innan 01.00 tror jag. Det tar på att vara ute i så mycket frisk luft helt enkelt!

Hur länge människan stannar vet jag inte riktigt men jag uppskattar sällskapet och mitt hem är öppet så länge han känner för det.
Semestertider - hell yeah!

Och på lördag kommer dotra så snart blir det kalas för henne då vi inte hann fira henne riktigt innan hon åkte iväg!

Antar att det är dags att hoppa in i duschen, få på sig ett ansikte och se vad det blir av den här dagen!
Planen var även att hinna rensa och städa ur dotras rum denna veckan! Så det är klart för allt nytt som kommer in snart!
Som bland annat en ny säng ...

Njuter ni av sommaren? Har ni semester? Vad hittar ni på? :)


Kommentarer
Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/july/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-07-13 @ 14:35:52
URL: http://anneliih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0