Lite som att gå på droger...




Undrar om det inte är dags att jag börjar skrota vissa av mina fördomar om 08-or nu. Dom är faktiskt inte så jävla dryga när allt kommer till kritan. På trots att det faktiskt kan låta så ibland.
Jag skulle till och med kunna sträcka mig till att säga att dom är ganska mänskliga!

Ja, jag driver med Er. Jag lovar. Jag gillar 08-or. Faktiskt.
De här senaste dagarna har varit extremt roliga och jag kan inte minnas sist jag skrattade så naket och ärligt. Utan ångest i ögonen och knivblad under huden.
Det har varit lätta dagar. Lite som att gå på droger kan jag tro. Svävande. Fri från verklighetsuppfattning. Ett tillstånd att bara flyta med i.

En skön kontrast till vardagens alldeles för ofta bittra smaker.

Det kändes nästan som jag hade glömt hur det var att vara bara mig. Att kunna andas i några dagar och inte ha stressen att Allt och lite till skall hinnas med på ett och ett halvt dygn. För man hinner inte. Det gör man faktiskt inte. I alla fall inte allt man vill. Men denna gången har jag faktiskt hunnit det och det känns så vansinnigt skönt!

Jag har samlat en jävla massa ny kraft och längtar som vansinnigt efter min lilla fina människa som snart skall komma hem igen.
Att få henne i min famn kommer bli bland det finaste på väldigt, väldligt länge! Min lilla, lilla skrotunge!

Men jag skall passa på att njuta klart av de här två sista kvällarna.
Jag och C skall in till stan och strosa runt lite. Ta en fika. Ha filmkväll.
Jag skall röja klart på ♥ rum.
Kanske hinna fixa förrådet... men det är väl mer ett önsketänkande antar jag.

Tack alla vackra för att ni förgyllt min semester med skratt, Gyllene Tider, bad, blåbär, vin, kärlek och avkoppling!


Kommentarer
Tracy

sv: nåå, grattis i efterskott till henne!! :D Och jaaa, det är sjuukt kul med HP-marathon!! :D Sån nostalgi!!! ♥

2011-07-14 @ 18:25:58
URL: http://ghattas.blogg.se/
TUMADRE

Bra att vissa fördomar skrotades om 08:orna ;-)

2011-07-15 @ 12:32:20
URL: http://tumadres.se
Jen

Åhh vad roligt babe! Är så glad över att du är glad! :)

Men det där med fördomar vete tusan...08or kommer ju alltid vara 08or... ;)

2011-07-16 @ 21:17:53
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0