Några dagar på Styrsö...




Man märker så väl i bloggvärlden att det börjar bli sommar nu. Även i min blogg.
Man är sällan hemma. Spenderar inte lika mycket tid vid burken.
Det är istället kvällar på balkongen, vänner och annat som hägrar!

I måndags åkte vi ut till Styrsö. Jag, dotra och en vän. För att passa hus och hundar. Men kanske mest för att lapa sol, bada och få i oss lite frisk havsluft!
Det fick vi med. Massor! Helt fantastiskt!

Liten var lyrisk över att få åka båt. Både stor och liten båt. Även fast hon var hemskt rädd i början.
Mitt lilla ♥.

Dessutom fick hon se sin första säl den kvällen. Min lilla skrutta! Ack, vilken lycka.
Ja, om man bortser från dom i slottskogen och på tv menar jag!
Ok, ok.. mamman var ganska exalterad hon med kan jag väl erkänna! :)

Kvällarna spenderades på olika uteservingar med god mat, glass, lite öl och ett vansinnigt vackert och varmt väder! Kunde inte ha bett om något mer!

Inte nog med det så fick man -finally- doppat den trötta, bleka kroppen i havsvatten! Fantastiskt!
Jävlar, så underbart skönt!
DET skall lätt göras om Snart!

Liten har även begärt både en hund och en lillebror nu och jag vette fasen hur jag skall lösa varken eller.
Any suggestions?
Sedan att hon går runt överallt och skriker: "Jag har fått en lillebror" hundra gånger i följd är med lite småjobbigt! ;)

Oh well .. vi har haft det underbart! En del små utflykter finns kvar på listan att beta av oxå ...
Bland annat en tur till Danmnark...

Ikväll kör vi dock barnvaktande/sleepover/godiskoma hos Tant T! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0