Terror på hemmaplan?




Måndag morgon. Orolig i kroppen. Små nålar som pickar under huden. Odefinierbart. De där små sakerna ni vet.

Morgonkaffe.
Gosig taliban som tittar på film.
Stockholmaren sover fortfarande.

Och som ni ser har blomsterstalkern slått till igen. Trots mina alla Nej.
Det är inte bara blommor han stalkar med. Utan sms. Vad som kan kännas som 300 stycken om dagen. Och några obesvarade samtal på det.
Andra eller tredje veckan det håller på nu. Jag funderar på att byta nummer. Igen. Men jag informerar i sådana fall.

Mannen jag är skadat rädd för, som kan krossa hela min värld har flyttat några hus bort.
Jag vågar knappt vistas ute längre. Defenitivt inte med talibanen.
Det är lite mycket det här.
Lite.

Någon som har hus/lägenhet på annan ort? Jag är redo att bege mig. Genast!

Måndag morgon var det ja. Just det!
Vi tar och skjuter bort ångesten med lite städning. Det brukar vara en hit. Så får det bli.
Och mer kaffe. Definitivt mer kaffe!



Kommentarer
Helen.HUSnrNIO

Nu vet jag inte om jag ska le eller inte... Lät allvarligt. Hmmm?

2011-07-18 @ 23:59:06
URL: http://husnrnio.se
Helen.HUSnrNIO

Men fina blommor var det iaf he he =)

2011-07-18 @ 23:59:25
URL: http://husnrnio.se
Jen

Men ärligt!? Hur ofta får man blommor? Tacka och ta emot ist. :P

Nää, kanske inte fungerar att nonscha honom...

men du får gärna flytta hit. :)

Puss puss

2011-07-19 @ 18:41:33
URL: http://pansky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0