Benhelvetet del 765!




Det blir inte riktigt bättre det här benet. Det gör det inte. Inte alls egentligen. Det spränger, svider och stör. Stör så in i bomben faktiskt!
Men det är lite typiskt.. alltid skall det ske något på sommaren!

Blödning i benet, rosfeber och misstänkt propp sade Herr "en av våra nya landsmän". Jag förstod faktiskt inte så mycket om jag skall vara ärlig!
Jag trodde hon sade måndag 7 ggr innan hon bokstaverade att jag skulle ta mig till Mölndals sjukhus. Oh hell.
Tröttsamt. Efter de 3 timmar vi redan spenderat på akuten.
Med en galen taliban, icke att förglömma!

Så nej, jag pallade faktiskt inte att ta mig till Mölndals sjukhus. Skrev ut mig på eget bevåg och ger det ett par dagar till och ser om det blir bättre!
Det måste det bli!
Om någon har kryckor att låna ut vore jag tacksam så jag slipper belasta benhelvetet så mycket!

Tack och amen lixom!

I övrigt mår jag skitbra minsann. Livet ler mot mig!
Men mer om det en annan gång.. Jag och benet skall ta natten nu... Klockan ringer snart!

And off we go...




Kommentarer
Tina

jag blir orolig för dig och ditt ben.

2011-06-29 @ 21:40:22
URL: http://123minsida.se/tiamiquilts


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0