Gräs mellan tårna!



Showen "From Zero to Showdown" har gått av stapeln. Det var ett bejublat spektakel vill jag lova.
Men på trots av detta är detta inte på något vis ett avslutat kapittel. Vi kommer strax börja med nya åtaganden och nya repningar!

I söndags samlades de flesta av oss i Slottskogen för att få lite ny info, grilla, fika, leka och mysa!

Dotra var som vanligt mer eller mindre center of attention som vanligt och fick både gosa massor med M´s fina små hundar och spela fotboll med de stora pojkarna!
Och precis som mor sin har hon en förtjusning för män med gitarr, så mycket tid spenderades vid M där hon lyssnade lyckligt när han spelade ...
(självklart hade hon ett par önskemål mellan varven med:- M.... Kan du sjunga om Baaajs nuuu?) ^^

En eftermiddag som gav lite livskraft. Det är något visst med det där med att komma bort från Ghettot. Att utforska ny mark. Känna solvarmt gräs mellan tårna och springa barfota runt i stan. Ungefär som att sväva.
Gå ur rutinerna och det vardagliga!
Det ger så mycket. Både för mig och dotra!

Det är som bekant alldeles för lätt att trampa sönder gamla fotspår..

Men jag riktar söndagens ros till folket som gjorde eftermiddagen till vad den blev!
Jag och dotra hade vansinnigt trevligt och ser fram imot en favorit i repris snarast :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0