Idag tar vi en mys och pysseldag!




Jag säger det igen. Jag älskar dom här gråa dagarna. Jag tycker dom är fantastiskt mysiga! Grått, mörkt, levande ljus och murriga filtar.

Vet inte hur vi lägger upp den här dagen men jag funderar på att baka. Muffins kanske? Lätt för liten att hjälpa till med och gott att ha till kaffet om det kommer någon!

Sagoläsning, måla med vattenfärger och rensa bland skrothögens leksaker tänkte jag oxå hinna med. Dom förökar sig dom där leksakerna! Hopplöst! Kan vara dagens i-landsproblem!

Pre-midsommarfirande på dagis idag med! Och snart blir det midsommarfirande på riktigt. I Strömstad. Där man skall vara på midsommar helt enkelt!

Vart firar NI midsommar?



Kommentarer
Pia Swärd

Heej gumman!

Kul att jag har hittat din blogg, redan! ;-)

Vi ska fira midsommar under bar himmel.. vart.. Hm.. det vet vi inte än.. Hoppas på sol då i alla fall!

Ha de gott gumman..

KRAM <3

2011-06-21 @ 14:02:52
Tina

jag ska göra som vanligt i midsommar dvs ingenting. nu när barna är vuxna är det inte lika roligt att gå iväg och titta på/delta i midsommarfirandet. Borde åka upp till min syster och hålla henne på fötter i sorgen men jag har dessvärre inte möjlighet att göra det.

Hoppas ni haft en fin pysseldag.

2011-06-21 @ 20:33:03
URL: http://123minsida.se/tiamiquilts


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0